PODŁOGI WAGONÓW KOLEJOWYCH I AUTOBUSÓW

W wagonach kolejowych sklejka wykorzystywana jest jako element konstrukcyjny podłogi, bądĽ jako gotowa podłoga. Ze względu na swą dużą wytrzymałość w stosunku do masy, doskonale sprawdza się tam, gdzie liczy się zarówno dopuszczalne obciążenie, jak i ciężar całości. W zależności od rozwiązania stosuje się sklejki: wodoodporne, pokrywając je dodatkowo wykładzinami z tworzyw sztucznych lub sklejki antypoślizgowe, jako gotowe podłogi wagonów towarowych. Do tego celu polecamy sklejki:

Sklejka brzozowa antypoślizgowa
  • antypoślizg stanowi gotową powierzchnię podłogi,
  • duża wytrzymałość mechaniczna,
  • duża odporność na ścieranie,
  • nie wchodzi w reakcję z żywnością,
  • daje się łatwo czyścić,
  • odporna na działanie wody.
Sklejka brzozowa wodoodporna
  • duża wytrzymałość mechaniczna,
  • gładka jednolita powierzchnia,
  • odporność na działanie wody,
  • łatwo daje się obrabiać.